Berjalan-jalan ke Crew Residence

Tengahari nie aku plan nk ke jumpe member aku yg stay kat Crew Residence..Aku nk pulangkan bahan study atau lebih dikenali sebagai "Maggup"..bende nie mmh penting utk pass exam kat flying school coz mase utk study terhad...jadinye pastyear papers nie mmg berguna sangat..
Oh ye..lupe lak aku nk intro ape tu Crew Residence...utk semua cadet pilot yg study kat APFT, nie la asrama rasmi...terketak kat Panji if x salah...selain tu APFT ade 2 lagi asrama tak rasmi ..1st kat MAIK (Majlis Agama Islam Kelantan) and satu lagi tmpt yg aku duduk nie kat Ridel Apartment..tmpt yg paling happening kat KB...awek2 yg lepak kat sini aku boleh kategorikan setaraf ngan awek2 kat hartamas dari segi dressing..tapi bile bukak mulut..hancur! hahahaahhahhaha OK lah...aku dh nk gerak nie ..wei, mlm nie man utd ade lawan tak?

Comments