1st day UK paper class

Fuh..dh lame gile aku nk update blog nie disebabkan kemalasan dh mencapai tahap gaban..tiap2 hari ngan haziq n apiz dok belasah DOTA..tu gak faktor aku x update blog nie.. Bdw, semalam 20/4/2009 bermula kelas CAA6 UK paper! 1st impression aku semua subjects CAA6 best2..sbbnye byk bende yg praktikal ko akan gune mase ko terbang nanti..Antara subjek2 yg aku tgh blaja skang:-
  1. Flight Plan-Instructor: Capt Chopra.. Seorang bekas Brid. Jen dari Indian Airforce..ade ATPL, die kate amik ATPL saje2 nk test power...senang plak tu..hampeh betul..aku dgr budak2 kat APFT nie nk pass pun tergincit..walaupun experince die banyak tapi xde laa belagak cam sorang amala tu..ade experince skit tapi belagak macam sial..hahaha korang teka laa sape tu!
  2. Navigation- Instructor: Capt Thalji...di Ex- Navigator dari Malaysian Airforce..byk pengalaman and lecture die pun best!
  3. Instrument - Instructor: Capt Mohammad Nor....instructor baru dari Ex-Airforce..die nie mmg sempoi n knowledge mmg superb laaa...aku berpendapat org yg ade vast experience mmg merendah diri ..x mcm org yg aku maksudkan sebelum nie..hahhahahah Amala!
  4. Mateorology - Instructor: Capt Shahrin..Ex-MAS pilot...instructor yg cool tapi awas jgn buat hal ngan die..mampos ko nanti! hehehehehe
  5. Radio Navigation Aids - Instructor: Capt Jaafar...subjek nie adalah subjek favourite aku coz byk berkaitan dgn telecomunication..utk pengetahuan korang aku ade 1st degree dlm telecommunication Engineering ..so byk laa bende yg dh aku blaja..syukurlah... bdw, Capt Jaafar pun otai gak..byk knowledge!
Aku berazam nk blaja sungguh2 sbb nk masuk skola nie pun byk halangan..ceewwaahhh mcm nk bercinta plak :)

Comments