Grafiti Corner

Arini aku xde sortie..so dok umah laa sepanjang ari..utk menghilangkan kebosanan..aku seperti biasa akan berjalan sekitar bandar KB utk mencari ilham..bukannya ilham ape...basically aku akan bawak beg yg berisi bahan2 bacaan pasal flying...

Port yg aku biasa lepak is ChamMalay Cafe..kat restoran nie best coz air die murah dan ber air-cond ..bile kat sini waitress dh tau aku akan order Kopi Beng @ Kopi Ais n Nescafe Beng.. harga masing rm1.20 & rm1.50...

So, on the way ke ChamMalay nie aku lalu kat sebelah bangunan depan Ridel yg tepi bangunan nie ade byk org yg mcm freelancer melukis atas dinding...Lukisan diorang memang champion!

Korang nk tau nape aku ckp champion ? Firstly, diorang biasenya akan melukis waktu mlm...Secondly, diorang melukis sambil berdiri and thirdly lukisan tu mmg nampak lively!

Bakat2 diorang nie kalu diketengahkan mesti boleh marketnye! Xpayah nk pegi Art Skool yg kene byk ribu2 ringgit..

Cube korang tgk betapa cunnye lukisan nie

Kiut!

Boleh jadi tema utk hari kebangsaan :)

Another Masterpiece...

Comments

Popular Posts