Kota Bharu: Another perspective

Indahnye ciptaan tuhan..pemandangan Sg. Kelantan dari apartment aku

Dh dekat setahun lebih aku dok KB nie....mase mula2 dtg dulu aku ingat lagi sure bosan maut life kat sini..shopping complex xde..wayang jgn laa harap...Kedai mkn aje yg berlambak..

Tapi bile dh lame2 dok sini aku rase makin seronok plak..bile bgn pagi..aku selalu pegi kat balcony umah and sambil2 hirup udara segar..pemandangan KB dari atas mmg cantik...Although tiap2 hari aku dok perhati... makin best laa plak rasenye...Nk ditambah plak kat depan apartment aku dok nie Sg. Kelantan :) mmg champion la!

Pagi: Padang Beng...mcm rwy aje :)

Pagi: Awan yg membiru..pergghh layan beb!

Ptg: Clear gile gambar nie..bangga :)

Dulu ade kedai mkn..skang kene roboh sbb nk buat tempt pelancongan :)

Dlm entry2 aku sebelum nie, ade rasenye aku letak gambar2 pemandangan KB di waktu mlm..arini aku nk post gambar2 yg waktu siang nye plak..baru fair kan?

Comments