Demam world cup 2010 at T'ganu

Since aku baru je sampai kat T'ganu nie..byk brg2 yg x complete lagi...dh laa umah xde Astro..bukannya Astro xde but card je yg xde...tu yg membuatkan aku sangap..

Pas aku masak utk dinner aku ajak la Epong cari port tgk bola..lagi pun Epong x mkn lagi...so bley laa aku teman die mkn...

Kagum aku tgk teh 'o' yg ko kene bancuh sendiri...

Puas beb aku meronda seberang takir ni dengan berjalan kaki...kedai2 mkn byk tapi bukak drama kat TV1!! Ape cer??? skang nie world cup laa macha!!! So, kene layan laa world cup tu...adus...Mahfuz ade transport but mase aku kejutkan die tadi..die tgh pening2 lalat lagi....

Time ni baru sampai kat area fun fair...

Kolam yg xde ikan...sampah aje ade laaa

So, aku teman Epong mkn dulu then mase tgh mkn tu baru Mahfuz n Kimi dtg mkn...lepas tu nk tgk gak world cup kitorang terus cergas ke KT town...

Epong berposing depan uptown..

Budak2 nie ckp nk pegi fun fair dulu...wei dh nk pkul 12 mlm nie ape jadah fun fair aku pikir...Tmpt tu kat Dataran Syahbandar... sampai2 aje fun fair dh tutup..melepas laa nk merase "Eye of Malaysia" versi T'ganu...tapi yg aku kagumnye kat sini ade Uptown yg besar gile!!!

Pastu yg lebih menariknye ade TV skrin besar mcm score board kat stadium ...Wow!! layan beb coz die pasang bola...siap ade meja n kerusi lagi....Bende2 nie disponsor by MBKT....terima kasih MBKT!!!

Skrin besar yg mcm kat stadium...cerah gile babe!!!

Nk tido kat sini pun layan gak tau...sejuk plak tu!

Game mlm tu German vs Australia...start pkul 2.30 am aku pun dh mcm x larat nk stay up...tgk bola pun mcm bola dh tgk aku...hehheheheh....sempat tgk 2 bijik gol aje pastu balik coz semua cam x larat aje...maybe aku je kot yg x larat ...hehehheheh...

Sampai umah kat 4 am...terus tido..syok2 coz flying start lagi..

Comments

iniAKU said…
nape aku as org ganu pon xpenah pegi tgk bola kt situ?huhu
Acab Asyravin said…
u should come here...happening bro!!

Popular Posts