New life at Terengganu

Ceh...bergambar depan Ridel mcm dh grad aje....
Dh berhari2 gak aku x update blog nie...sori laa kekawan...bukannya ape..but sibuk kemas2 nk pindah ke Terengganu...utk info korang, utk CPL stage nie aku choose aircraft Piper-28...so after PPL test, batch aku diberi pilihan utk proceed ngan Diamond or Piper...Memandangkan Piper kat T'ganu tu yg membuatkan aku nk fly kat sini...lagi life kat sini org cakap sempoi+flying pun laju gile ...

Aku dtg sini ari jumaat ngan awek aku...penuh gile kete kancil ngan barang2 aku..mcm nk bukak kedai pun ade!!! Alhamdulillah..sepanjang perjalanan kat sini semua ok...cuaca agak panas sikit but trafik x sibuk...

Dlm pkul 1.30pm aku tiba kat Penarik..so berenti smayang kat sini jap ler...tandas die gile bersih...aku respect gile :) kat KB ..harapan laa!!! Pas smayang aku terus proceed ke KT and before nk sampai area airport (Seberang takir) nie..aku singgah jap kat Pantai Teluk Ketapang utk merase Sotong Celup Tepung...harga sepinggan utk 2 org mkn RM 6..mahal gak laa but belasah aje laaa mkn ...1st time kot..nk merase laa

Smayang Jumaat kat Masjid Penarik...cantik!!

Rumah yg aku duduk nie actually is a Guest house..name die Daisy Inn...rumah nie ade 4 bilik..semua ade aircond..yeah!!! Aku dok bilik bawah ngan Epong...so far aku suke laaa life kat sini...walaupun belum start flying, aku dh boleh rase best die...insyallah...

Tapi yg kurang sikit kat sini Internet ngan Astro xde lagi...so nk online n tgk world cup tu payah sikit...nie pun dpt update blog sbb gune kimi nye Maxis Broadband...kalu x terputus laaa aku dari dunia internet..huhuhuhuhu

Bilik aku n epong

Katil aku yg kemas lagi teratur..

Katil epong yg berselerak :)

Mlm nie aku plan nk layan bola...kene kejut Fuzz coz die je ade kete...ok laa this all for now...esok luse aku update lagi...

At Mydin Mall..KT

Rumah cadet2 KISTA...betul2 depan terminal

Pantai Batu Burok

Comments