Faez dan Tembikai

Batch 21 and 22 @ gerai air buah gelas besar

Ni ade satu story yg best aku nk cite kat korang...Arini aku still x fly lagi coz hours aircraft piper tu dh abis n nk kene tukar...so mase aku kebelakangan ni dihabiskan dengan tgk world cup, layan movies n baca buku...hehehe

Mlm semalam kitorang ade main futsal lawan budak HMA kat Tok Jembal Futsal...mase tu budak2 batch 22 pun main ngan kitorang...ramai skit n kalu penat senang HMA kat 15 org! gile ko!!Mmg pancit laaa....

Game start pukul 8.00 pm sampai pkul 9.00 pm...plan nk main 2 jam asalnye but court dh fully booked utk tournament so lepak minum laa after that...
Besar gile babi jus nie..nk same muke Faez!!

Aku ngan budak2 ni lepak plak kat gerai gelas air besar ..tmpt nie dekat2 ngan umah kitorang....Mase sampai2 tu aku tak tau laa spe dok cabar Faez utk minum air jus dlm balang dlm mase 30 minit...if die dapat abiskan kitorang akan bayar utk die if x die kene bayar sendiri...mahal beb sebalang tu...rm 35!!!

Faez memulakan cabaran...semangat pada permulaan...

After 20 minit...Faez dh mabuk jus tembikai....

Mase balang tu sampai aku pun terkejut beruk! bapak besar betul bende alah nie...1st 10 minit steady aje Faez minum...lepas tu aku tgk die cam dh pening aje! hahahhaha...mabuk air buah laa tu...so keputusannya Faez kalah n kene bayar laa semua air tu....yg lebihnya ape lagi...aku sembat laaaa!!!

Comments

Nicholas Martin said…
hahaha....
btw kt ner ar..kedai nie...???
sounds interesting :)

Popular Posts