Syukur ..aku pas Nav Solo Check

Arini aku fly utk Nav 3 (Solo Check Navigation)....nie dh kali ke brape laa aku dtg utk sortie nie..penuh cabaran dan dugaan..mula dengan Eagle kene grounded...pastu transponder rosak laa..Capt Rizal x jadi terbang ngan aku laaa...

Tapi, alhamdulillah..tadi dpt gak fly ngan Capt Rizwan @ Capt Idiot...hehehhe die suke ckp idiot :) tapi lebih ok dari fuck..moron... ehheehh Aku fly dengan 9M-BDZ....Cuaca mase fly ok and all the way maintaining 4000ft, cume mase nk sampai Dabong, ade light turbulence so bumpy skit journey tu,....awan plak mase tu ade kat belah2 Kuala Kerai..so senang nk nampak Dabong dari atas...Indahnye ciptaan Allah :)

Time nk balik ke KB town aku kene hold dlm 10 minit kat KB town...so kitorang borak laa skit2 before nk land...Aku selamat land kan aircraft...pastu rest and tunggu cik haziq plak utk fly ...

Yeahhh!!!!! Ari Ahad nie aku akan pegi Solo Nav utk next sortie aku ..Nav 4! Nanti aku amik gambar pemandangan tempat2 nie dari atas...

Comments

kapitan said…
congrats!! tak sempat nak tegur on debate day aritu...sorry:D