Mahfuz tersekat dlm Eagle?

Aku dan kawan2 bergambar sementara Mahfuz still terperangkap Lagi gambar Mahfuz terperangkap... Tgkla..peluh gile babi!!!! Cik Zhafri menenangkan Mahfuz yg kepenatan...

Arini aku ade sortie utk Instrument Flying 1 (IF1)...ptg tu aku sepatutnya naik 9M-ACA...bile tiba sortie aku, aku seperti biasa la berjalan kat aircraft tu...on the way aku jln, budak2 panggil aku...diorang suruh aku tunggu...

Aku pun naik heran...ape kes? Si Osman Kering tu panggil ke? Bile aku tanya diorang apesal...diorang ckp yg Mahfuz x bley kuar dr kapal coz tersekat :) aku punya laa bantai gelak coz x penah terjadi sebelum nie :)

Tolong-tolong gak laa...sebelum kitorang bukak canopy...ape lagi sesi bergambar laaa...Mahfuz dh mandi peluh...kesian + lawak...hehhehhehe . So, pengajarannya...make sure canopy lock tu dh disarm sebelum korang tutup....

Comments

Unknown said…
Bahaya kapal tu Acab... nnti takut kipas tercabut... huhuhu... xde ar aku gurau je kot.. hahaha
kapitan said…
hahahah masakkkkkkk!!!

p/s: acab...im your Silet reader a.k.a cl
Acab Asyravin said…
rin: insyallah aku akan ati2...

cl: thanks for following my blog :)