Sukhoi fly low level kat Ridel Apartment

Arini ari Sabtu...baru amik Exam OUM..gile ko...dengan x prepare ape2 ..terus aje exam..hahhahah siap Pak Supir bagi jawapan utk subjek die lagi :) Tapi yg bestnye pas nie kelas OUM dh xde lagi!!!!!

Yehaaaa! Merdeka laa beb :) mane xnye ...kalu x ari Sabtu kene dtg kelas ....So, cuti ko rase pendek laa...After balik dari kelas OUM, kitorang singgah mkn kat satu kedai yg kat Restoran Nasi Ulam cikgu...Mee Sup die perrghh!!! Terangkat beb! rase semua cukup padu dan membuatkan ko mancapai Tahiyat Akhir! Sungguh hebat penangan Mee Sup makcik tu....

Pas mkn kitorang balik laaa umah...dlm 20 minit gitu ..aku terdengar bunyi jet lalu lalang tinggi Ridel aje...skali bile aku tgk kat luar...Sukhoi beb! adedlm 2 bijik buat low level area2 KB Town...aku ape lagi excited mcm beruk laa...Mane xnye ko boleh tgk dengan jelas ngan mata ko sendiri Jet tu....Stakat ko tgh Airshow x best la beb coz tu mmg dh di plan...yg nie live punye n gile ganas! Nanti korang tgk laa video2 yg aku record gune hp aku ...Selamat Menonton dan terkejut beruk!! Hahahahhahhahahhah

Comments