Visit to Memorial Perang...Bank Kerapu

Arini aku xde sortie...so aku plan nk jalan2 laa isi mase lapang....

So, pas smayang Zohor aku singgah kat satu Muzium yg mmg dekat ngan tempat aku tinggal tapi x penah2 aku ade kesempatan utk visit...Sepatutnya nk masuk kene bayar RM2 ...tapi time aku nk melangkah dlm muzium tu ade plak gate terbuka kat bahagian outdoor die...ape lagi aku terus je buat muke confident masuk dlm muzium tu....

Muzium nie diorang buat utk mengingati zaman Jepun dtg Malaya dulu...kesian gak org dulu terpaksa bertahan ngan tentera Jepun yg sial nie...skang kite plak dok agungkan diorang..cis...

Cube la korang tgk2 gambar yg aku amik...so far bagus gak visit aritu coz byk yg aku blaja...amin :)

Batu bersurat...hhahahaha

Radar utk kesan Eagle yg jatuh :)

Kete kebal ni elok utk ganti bas APFT

Speed boat mahal..baik aku sewa yg nie

Kereta Kebal yg x kebal lagi

Beca masih digunakan lagi sampai skang

Kubu pertahanan...

Gambar dlm kubu...

Propeller 9M-BEV yg tercabut...kat sini rupenye...hahhahah

Comments

Popular Posts