Final flight with Eagle 150 B = PPL test completed!

9M-BEF tinggal dlm kenangan....
Gambar yg aku amik after settle flying :)
After flying..panas beb cuaca :)
Alhamdulillah..syukur aku yg tak terhingga kepada Allah S.w.t coz dengan pertolongan dan rahmat dari die laa aku dpt pass PPL test nie...

Byk dugaan yg aku tempuhi sepanjang nk test PPL nie...mula2 ngan lesen dan bermacam2 lagi laa ...tapi ape yg penting is the end result...which is pass PPL..yeeahhhh!!!

Flight aku pada hari tu sepatutnya pkul 9.00 am in 9M-BEF, but disebabkan Zeenu byk plak tanye aku ngan Epong ..so sortie aku start pkul 10.00 am...sortie kali nie not goes as well as aku plan...Zeenu byk plak bising yg x terhingga...aku pun layan je laaa...pada aku mamat nie just nk kacau Mind aku...so sortie kali nie bukan stakat PPL test but also mind game...

So, sortie kali nie a little bit special because 1st last sortie aku ngan Eagle n 2nd is aku kene concentrate and jgn ter phys-co ngan macha nie...hehhehheheh.... Mase mula2 flight tu bermula ngan circuit then utk GH ke Uban Training Area...aku buat mcm ape yg dh aku buat ngan instructor lain..focus2x aku cube remind diri aku n jgn termakan ngan physco macha nie...

Total flight aku utk PPL test ni is 2 hours 50 minutes...lame beb...mcm nk ke Terengganu...hahahahhaha....and bile land die congratulate aku pass..so aku happy aje laa...

Syukur settle PPL..now focus utk CPL stage and chow dari skola nie..yeeeahhhh!!!!

Comments

Popular Posts