Kene balik KL da....

Posing kat depan board yg aku prepare utk briefing.....
Zeenu...Ae baru..hehheheheh
Oleh kerana silap DCA, aku kene tangguh PPL test dan balik ke KL...huhuhuhuh...byk betul laa cabaran sebelum nk amik test nie...

Sepatutnya aku orang 1st test PPL dlm batch aku...11 May 2010 dh settle PPL aku..tapi mase briefing ngan Zeenu, die ckp yg Medical ngan tarikh valid lesen aku tak sama...so kene buat correction...padahal xde ape2 pun..boleh aje amik test...

Tapi aku anggap bende tu as hikmah yg terbaik...maybe ade bende lain yg nk jadi but aku x nampak....

Terus the next day aku balik ngan awek aku ke KL...enjoy gak...sepanjang perjalanan tu cuaca mendung n redup aje...best siot....tapi mase berenti kat Bentong aku ternampak seorang macha nie tgh kutip kotak2 utk cari rezeki...terkedu aku kejap...tgk...betapa susahnya org kat luar sane nk cari sesuap nasi...Oleh itu, jgnlaaa kite membazir tak tentu pasal....

Betapa susah org kat luar sane mencari rezeki...

Insyallah esok aku ngan Epong akan ke DCA utk betulkan lesen kitorang...and aku plan utk balik KB ahad nie n ready for my test....

Comments