KB trip for DA-42 type tech exam

Padang Bank, tempat nie laa kitorang main futsal and touch rugby
Dh lame rasenye x balik ke KB...seronok gile rasenye...bile masuk bandar KB aje mmg nostalgia gile laaa...yelah kat sini laa tempat jln2, shopping and port aku jogging...

Lain skit if dibandingkan ngan KT nie...KT nie mcm dok kat kampung..suasana rileks dan aman damai..tapi aku lebih suke suasana yg happening dan bising2...

Batch 21 reunited back @ Bikers Cafe @ 2am..hahhahahha
Bergambar kat bilik aku...rindunye!!!!

Terus terang aku ckp yg life kat KB lagi best sebab tempat tinggal kitorang dlm town..so semuanya dekat..Shopping complex, Mcd, pasar..semuanya walking distance...Tapi the biggest disadvantage kat KB nie utk flying wise cam haramlaaa...utk yg buat slack! If laa flying experience die cam kat KT nie..serius aku ckp mmg heaven gile laa

Bdw, exam type tech tu bg aku agak susah coz aku dpt set A...dh comfirm yg salah ade 6 bijik..harap2 laaa lulus...lagi satu bende yg happening kat Ridel apartment was ade majlis perasmian pondok polis..tapi yg rasmikan Dato Hishammudin! pergghhhh grand gile beb...mase lunch time kitorang duduk dekat ngan Dato' aje beb! gile VIP!!!

VIP2 tgh bersembang..ntah2 diorang risau kene bayar plak mkn kat sini...

Tapi aku perasan, cina mmg gunakan kesempatan utk adu masalah @ buat good contact ...mase nie laa mintak nk buat bisnes bagai...yg melayu plak sorang takde nk join and mintak ape2 ...aduh jgn selesa sgt kawan...org cina pandai bodek beb...tu yg kite kene proaktiv skit!!!

From left Dato' Rahim (ketua polis Kelantan), Dato Hishammudin, CI, and aku di Oriental kopitiam, Ridel

After lunch kitorang lepak kat ridel...dlm pkul 7pm back to KT...

P/s: can't wait to come back to KB :)

Comments