Keropok lekor yg terbaik di Kuala Terengganu

Hah..ni sign board kedai keropok lekor

Mesti korang tertanya, sbb ape aku slalu dok post pasal mkn2...bende lain xde ke? Aku pun terfikir gak..tapi kat KT nie, selain fly..mkn la aktiviti yg best selain futsal...entertainment lain xde beb...if aku kat KL lain cite ...byk bende aku buat ..hehhehehheh

Ok la..nk dijadikan cite aku nk share ngan korang satu port yg keropok lekor die champion kat sini.. Utk information korang..kat KT ni bersepah2 org jual keropok lekor...tapi yg tersedapnye x banyak...boleh dikire ngan jari...

Texture keropoknye yg superb!

Port keropok lekor nie kat ngan umah aku gak...tapi kat Taman Bukit Tok Beng...cara die masak secara tradisional..msk ngan kayu api aje beb! pastu die uli ngan tangan....sos plak pekat dan superb!

Pakai kayu api aje beb utk masak..patut la sedap....

Apiz tgh beratur..mula2 nk beli rm2 aje..pastu tak jadi beli rm3..baru puas!

Kalu nk order stakat singgit baik x payah la bro! beratur utk beli skit la panjang...so beli la byk2..x rugi coz sedap n menjilat jari!

Comments

Popular Posts