Tayar Piper Pancit & my GH 15

Mangsa kejadian (Faez) kelihatan tenang n ceria...

Tayar pancit???? gosip ke betul nie...betul la beb!!! Cite ni jadi mase member aku..Faez tgh fly ngan Capt Zarni utk solo cx....nasib baik ngan instructor ...if jadi kat aku laa mase fly solo...cuak gak beb...

Mengikut kata Feaz (mangsa kejadian) tayar tu pancit mase last landing diorang ...Nose wheel yg pancit...after land terus aje Piper tu ..9M-NRP masuk hangar utk ganti tayar baru...Budak2 yg tgh lepak kat hangar pun ape lagi..jakun gile beb tgk tayar pancit...ala bukan selalu pun ko nk tgk tayar kapal terbang pancit...nie laa time nye...

Berposing sambil tolong willy kapal :)

Aku pun tak melepaskan kesempatan utk amik gambar ngan kapal ni coz ptg tu gak aku ade sortie solo gune kapal nie..Mase aku gune alhamdulillah..semua ok dan xde ape yg pelik2 berlaku..syukurlah...

Sortie ptg tu was GH 15...aku fly pkul 5pm mase tu...buat cct aje laaa ..malas aku nk ke training area...hehhehhehhehehh

Yeah....sempat buat 4 kali cct aje..huhuhuhuu

Comments

Popular Posts