Kehebatan Hot2

Lembaga hitam dibelakang Epong dirakam sewaktu mkn di Hot2..

Aku penah cite dlm posting aku sebelum nie pasal kedai mkn Hot2 yg kat umah aku tinggal masa kat KT nie kan...

Nie kirenye nk tambah sikit la coz aku pun sebenarnye xde idea nk tulis gak..hahahahahhaa...Mlm tu aku, Epong, and cik haziq pegi la mkn kat Hot2 tu...seperti biasa di mlm yg hening tu org punye laa ramai...kitorang cdg nk dok luar..ade fresh air skit...tapi penuh la beb...

Last2 ..kitorang dok depan cashier aje..tempat ni gak laa akak2 yg keje kat kedai nie uli tepung utk buat roti canai and karipap...Mase tgh lepak tu sempat la aku "interview" akak yg tgh uli tepung utk roti canai tu...gile babi cekap beb! Sambil berborak tangan die laju aje buat uli2 tepung tu..

Tenaga pakar dlm membuat roti canai!

Akak tu ckp dlm membuat roti canai nie yg paling pantang is air...tangan mesti letak minyak all the time..kalu x rosak roti tu...Another thing is lepas uli, esok dh kene tebar...if simpan2 lame2 doh roti tu kembang n bile nk mkn rase rapuh aje ...so x sedap laaa...

Semangat 1 Malaysia!

Kedai india punye..yg ramai dtg mkn.. Cina ngan Melayu!

Lagi satu yg aku kagum ngan kedai nie ...semangat 1 Malaysia yg ditunjukkan cukup hebat...semua kaum Melayu, India, and Cina mkn kat sini..aku rase Dato Seri Najib sure berbangga laa dengan senario cam nie! hehheheehhe

Comments

Popular Posts