Bazaar Ramadhan Attack: Bazaar depan Siang Mlm Restoran, KT

Pelbagai juadah yg mantop di jual di sini
Utk kali nie punye terjah, aku try pegi kat area2 sports planet, KT..kat sini besar gile bazaar and mmg rambang mata laaa if ko nk beli makanan...

Org skit punye ramai...pastu offer2x pun menarik gile...bayangkan, $1 air dapat 5! Perrghh..tapi korang kene pegi mase waktu2 nk berbuka laa baru dpt harga offer nie ...

Spring Potato...trend baru di KT....

Khusuknye budak2 tgh tunggu :)

Mase jl2 tu aku singgah jap kat gerai yg jual chips..Name Kedai tu Spring Potatoes...unik sial aku tgk gerai nie..die panggil springs sebab bentuk potato tu cam spring! Pastu dia taruk perase cam pepper, cili and mayo..mantap gak laa aku rase...

ok laa, aku beli kuih aje coz mcm biasa nk masak...balik umah dulu utk berbuka ..yyyeeeaahhh!!!!!

Comments