Nav 12: With Capt Wan and Haziq

Smalam aku ngan Haziq fly for our Nav 12 dgn "mahaguru" iaitu Capt Wan Amir...Route die same cam aritu yg aku fly ngan Zaly..which were WMKN - Batu Rakit - Penarek - Bandar Permaisuri - Kuala Berang - Bkt Besi - Paka - Dungun - Penerak - Chenering - WMKN ..

Kitorang naik 9M- NRT..berlepas pukul 8.30 am Rwy 22...since ari Ahad..kitorang x bley land awal...so route yg aku ckp tadi kitorang buat 2 kali...meaning dat utk set 1 aku fly dulu...dh abis pusing sampai nk balik airport KT tukar ngan Haziq plak...

Yeah..aku dh settle duty aku..skang turn cik Haziq plak fly...
Time nie on the way to Penarek..ujan beb!!!

Bdw, nie laa 1st time aku fly Nav mase bulan puasa..mula2 cuak gak coz aku nie ade tendency mabuk ..selalunya aku akan makan ubat before fly tapi alhamdulilah so far ok aje :) Syukurlah...

Capt Wan sedang "fokus"
Paka Oil Refinery from 4000ft..cantik!!! Kt Town 1000ft..nie on the way nk land :)

Balik pada flying terus aku berdota ngan cik haziq...fuh...penat gak beb coz biasanya aku akan tido pagi sampai petang...

Selamat berbuka semua!!!

Comments