Selamat Datang Ramadhan Al-Mubarak!!!

Syukurlah....kite dipanjangkan umur dan dipertemukan dengan Ramadhan Al-Mubarak tahun nie...yg lagi bestnye tahun nie aku dpt berpuasa 1st day kat umah coz aku balik cuti...cuti pun amik sendiri...hehheheee

As usual if berpuasa kat umah nie lauk utk berbuka and sahur comfirm superbnye!! Mane xnye mak aku masak n tambah plak ngan item2 yg dibeli kat pasar ramadhan tu yg buat banyak gile...

Mama tgh prepare juadah utk berbuka!! yummy!!!
Solat Tarawikh@ Masjid KLCC After solat..lepak2 with my lil bro..Ariff Ariff kehausan..cian die ..Henshin :)

Selain tu aku ngan adik aku Ariff sgt seronok coz kitorang ske smayang jemaah kat Masjid KLCC...2nd night Terawikh penuh gile beb kat sini...tapi penuh ngan pak arab laa...Harap2 penuh sampai ke akhir bulan nie...Insyallah...nanti aku update pasal bazaar ramadhan yg aku redah ...chow!!!

Comments