Berbuka di Restoran Sri Aman

Ptg smalam selepas berdota ngan apiz ngan cik haziq kitorang seperti biasa laa mencari juadah utk berbuka kat bazaar ramadhan..kali nie try pegi kat bazaar Universiti Malaysia Terengganu (UMT)...

Budak2 yg membeli teramat laa ramai and mmg untung laa org yg berniaga kat sini...tapi dari segi pilihan tak berapa banyak mcm bazaar2 yg kat KL...kat sini diorang jual lauk coz diorang ske mkn nasi..but kat KL lebih kepada kuih-muih, roti john, and kebab ..

Aku plan nk masak aje..so aku mls laa nk membeli ape2...apiz ngan haziq just beli kuih aje coz x jumpe juadah yg sesuai..So, kitorang plan nk berbuka kat luar aje laa coz mase pun nk maghrib...

On the way balik ke umah, kitorang decide singgah kat Sri Budi..restoran nie dekat gak ngan airport..Pas amik order, aku sembang2 ngan Haziq..tak sampai 10 minit..semua bende yg order sampai..Wow! cepat gile..service mmg tip top...

Sebelum berbuka...

Fuh...sedapnye...cepat gile diorang masak!!!

Aku ngan Cik Haziq terliur tgk mknan :)

Aku order Bihun Tom Yam and Nescafe ais..rase ok and nescafe die mmg terbaik laa!! Mmg mengikut citarase aku yg particular gile bab nescafe nie..

Selepas Berbuka...

Apiz tgh snap gamba panorama yg bersambung2 :)

Comments

Popular Posts