Kedai Mkn yg kurang ajar!

Kedai yg telah terkene tulah!
Nie aku nk story morry skit...ade satu ari tu aku dtg ngan awek aku mase mula2 dtg T'ganu dalam akhir bulan 5 ...kitorang nk cari laa port utk mkn...pusing punye pusing ..aku decide utk mkn kat Dataran Syahbandar nye gerai mkn...

Cam biasa laa survey2 tgk ape yg menarik...aku pun terpandang laa satu gerai nie yg takde org..so aku ckp laa kat awek aku jom mkn kat situ laa takde org..so maybe cepat laa order sampai nanti...

Pakcik bebrbaju Melayu hijau tu laa yg aku maksudkan!

Kitorang duduk laa then aku tanye laa ape yg ade...conversation nye camni:

Aku: "Pakcik, kat kedai nie ape masakan panas yg ade? "

Pakcik sengal: " (Dengan nada malas nk layan...) Nasi goreng kampung, nasi goreng cina, dan pattaya..."

Aku: " Err...nasi goreng USA ade tak pakcik?"

Pakcik sengal: " Kan saya dh kata itu saje yg ade!!"

Aku: " (Dalam hati...eleh...org tua nie..aku tanye coz mane tau laa ko terlupa yg ko ade menu lain...ngok!..) Takpe laa pakcik..terima kasih aje laaa"

Pastu aku ajak awek aku blah and mkn kat kedai sebelah...aku siap sumpah seranah...mmg patut laa kedai mkn nie xde org ..servis cam sial! Sampai ke arini laa x ramai yg mkn kat situ walhal kedai sebelah2 nie penuh aje...

p/S: Mmg sahla kedai nie kene daulat aku!! yee!!!

Comments

Popular Posts