Malindo Air tawar penerbangan KL-Kochi mulai 24 April


KUALA LUMPUR 11 Feb. - Malindo Air hari ini mengumumkan perkhidmatan baharu bagi penerbangan terus setiap hari antara Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur di Sepang dan Kochi, Kerala, mulai 24 April.


Syarikat penerbangan hibrid itu berkata, ia akan beroperasi melalui laluan baharu menggunakan pesawat baharu 180 tempat duduk B737-900ER, yang menawarkan pengalaman perjalanan mewah dengan hiburan dalam penerbangan secara percuma kepada semua penumpang.

Promosi tambang istimewanya bermula daripada RM399 termasuk perjalanan sehala bagi kelas ekonomi dan RM999 perjalanan sehala bagi kelas pertama.

Ketua Pegawai Eksekutif Malindo Air, Chandran Rama Muthy berkata, perkhidmatan sehala antara dua bandar raya itu adalah tanda simbolik yang melambangkan ikatan erat antara Malaysia dan India dalam menyokong kempen Tahun Melawat Malaysia 2014.

"Para pelancong dari Kochi kini mempunyai satu lagi pilihan untuk berhubung ke Malaysia dan terdapat kemudahan bagi melawat destinasi percutian yang menarik seperti Langkawi, Pulau Pinang, Terengganu, Sabah dan Sarawak," katanya. -

Comments