Adik comel

Arini aku xde sortie coz ramai member2 lain baru nk buat circuit..so arini aku plan nk jln2 sambil mkn angin kat bandar KB..

Pas smayang zohor n lunch aku lepak minum2 kat ChamMalay Restaurant...dekat aje ngan Ridel..aku lepak2 sambil baca buku..lat 2jam aku lepak situ...

Then kat pkul 4pm aku jln ke arah McD yg kat dengan Parkson...Lepas smayang Asar aku rase nk pekene ice cream coz arini panas semacam... So, mase lepak2 mkn Sundae Cone aku ternampak laa sorang budak pompuan yg comel gile..die dok sibuk main playground ngan abg die..umur diorang nie aku rase dlm 2-3 tahun ..tapi badan adik pompuan nie tembam n sihat..tu yg kelakar aku tgk...

Adik yg comel tgh main2

Tanpa membuang masa aku menggunakan Hp aku yg hebat nie..ehehheheh utk amik gambar n video budak nie tatkala die tgh syok main...

Comments