Kisah METAR

Membaca METAR di jamban
Arini aku nk share sikit pasal bende2 yg kitorang slalu check kat hangar... Awal2 pagi ade morning briefing...Time nie ade sorang duty student akan bacakan ramalan cuaca @ cuaca sebenar utk airport Kota Bharu (WMKC) n Terengganu (WMKN)... Utk dapatkan info pasal cuaca nie, kitorang biasa amik dari website ni: http://adds.aviationweather.gov/metars/ ... Ade 2 bende alah yg penting kitorang cari... 1st..cuaca sebenar @ METAR (Meteorology Aerodrome Report) dan satu lagi ramalan cuaca @ TAF (Terminal Aerodrome Forecast).. Ape yg menarik aku nk cite nie mase aku nk ke toilet utk melepaskan hajat...aku masuk la toilet favorite aku..pas aku dh settle kira2 dlm 5 minit..aku bgn laa nk pam..bgn2 je aku terpandang METAR kat atas tangki pam! Wow! Gempak gile budak2 APFT..siap dlm jamban ko baca cuaca! Ape ko ingat ade perubahan cuaca dlm tandas tu ke? Opps..perubahan bau ade la! hahahhahhaha

Comments

Popular Posts