Kastam oh Kastam

Dekat ngan hostel yg aku duduk nie ade satu gerai makan dekat ngan Pejabat Kastam yg dh roboh.. Kitorang panggil tempat nie kastam aje... gerai nie pada aku best coz makanan n air murah plus sedap..yg penting harga berpatutan..Yg berniaga kat gerai ne aku nie budak aje dlm umur 20-an but aku tabik gak laa kat die coz die buat air sedap n cepat service... Utk makanan yg ade cam Nasi Daging Kurtub..Nasi Ayam pedas, mee n bihun goreng tu ade org lain hantar...so makanan tu dh dipack..harga dlm rm1-rm3... Bagi aku ok laa utk student rate..tapi kat sini xde laa ko bley cuci mata ..lebih kepada ketenangan borak2 aje..So, bile aku dtg sini aku selalu order Kopi Ais aje..mkn tu jarang coz aku suke masak before turun kat bawah.. Kat bwh nie aku postkan beberapa gambar yg aku amik time aku lepak kat kastam... Layan siout berehat kat sini...

Comments