Mkn..Mkn

Semalam after smayang Jumaat aku lepak ngan awek aku kat tmpt fav kitorang..ala korang sure tau nye laaa! Mula2 pusing2 area KB ...nk cari kelainan..but aku rase cam xde tmpt baru nk pegi..so straight la ke Kemaman Kopitiam...

Ptg tu agak ramai org..maybe gaji baru masuk utk bulan nie..eh ye ke? Ujung bulan...masuk la kot...Menu utk mkn aku pilih yg lain dari biasa..which was Nasi Lemak Special (bubuh ayam goreng aje) and awek aku pilih Mee Kari...air cam biasa..hehhe

Before Melantak

After mkn..mcm org kebulur..hahahhah

Basically food die ok...ayam goreng aku tu sedap and besar gak..Harga utk Nasi Lemak Special RM6.90 ..for Mee Kari aku x sure laa..tapi xde laa melampau gile mahal die :)

Pas mkn, awek aku singgah kat kedai kek..die ckp nk wat suprise kat aku for my solo flying..Wah! Bestnye dpt kek! Tapi budak pompuan yg buat tulisan atas kek tu agak mengecewakan sikit laa..coz aku rase die cam baru je kerja kat Muhibbah Confectionery (Depan KB Mall)...senget siot...Ah, biarlah...kek yg dimkn pun..bukan tulisan tu :)

Senget siout writing die :(

And Mlm nye plak..aku ajak budak2 yg ade kat umah utk mkn sama2...wah cam birthday party laa plak! Anyways, tq my dear Ikin for the lovely cake!

Dlm bilik aku...

Comments

Popular Posts