Logo Tune Talk kini diperkenalkan di badan pesawat AirAsia


(Dua dari kiri), Jason Lo, Kamarudin Meranun dan Khairy Jamaluddin pada majlis memperkenalkan logo Tune Talk di Sepang, semalam.


KUALA LUMPUR 16 Jan. - Penyedia rangkaian maya mudah alih (MVNO), Tune Talk Sdn. Bhd. (Tune Talk), hari ini memperkenalkan logonya pada pesawat Airbus A320 milik AirAsia, sebagai tanda ulang tahun kelima syarikat telekomunikasi itu.

Pesawat khas itu merupakan salah satu aktiviti bagi meraikan ulang tahun Tune Talk sepanjang tahun ini. Syarikat itu ketika ini beroperasi menggunakan rangkaian Celcom Axiata.

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin telah merasmikan pengenalan pesawat itu dalam satu majlis di bangsal pesawat Sepang Aircraft Engineering (SAE) hari ini.
Turut hadir pada majlis ialah Pengerusi Eksekutif AirAsia, Datuk Kamarudin Meranun dan Ketua Pegawai Eksekutif Tune Talk, Jason Lo.

Dalam majlis itu, Lo berkata, pengenalan pesawat itu adalah sebagai tanda pengukuhan syarikat setiap tahun. Pada masa ini, Tune Talk telah mempunyai 800,000 pengguna.

Kira-kira 600 liter atau 121 tong cat telah digunakan untuk mewarnakan logo Tune Talk pada pesawat itu. Tempoh yang digunakan bagi menyiapkan logo tersebut ialah 12 hari menggunakan 20 tenaga kerja.
Pesawat itu akan digunakan oleh AirAsia meliputi 87 destinasi.

Comments